عروسک چوبی

به شانه ام زدی
که تنهایی ام را تکانده باشی !
به چه دل خوش کرده ای ؟!
تکـــــاندن برف
از شانه های آدم برفی ؟!!

آخرین مطالب

فقط نگــــــاه میکنم این روزا ....

شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۶، ۱۱:۲۴ ق.ظ

مرا از حیله ی رندان نترسانید....  


من از دریای طوفانی گذر کردم........................مرا از نم نم باران نترسانید,
من از همخون خود آتش به جان دارم................مرا از خنجر مهمان نترسانید,
دگر نوری نمانده تا ببینم من..........................مرا از کوری چشمان نترسانید,
دگر جانی نمانده تا بگیریدش.........................مرا از این تن بی جان نترسانید
درون من خدا پر نور می تابد...........................مرا از ظلمت شیطان نترسانید,
تمام زندگی,من عاشقی کردم.......................مرا از لغزش ایمان نترسانید,
برای حرف آخر,یادتان باشد............................گرانم من,مرا ارزان نترسانید 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۳
aroosak mb

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی