عروسک چوبی

به شانه ام زدی
که تنهایی ام را تکانده باشی !
به چه دل خوش کرده ای ؟!
تکـــــاندن برف
از شانه های آدم برفی ؟!!

آخرین مطالب

بخار

شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۰۴ ق.ظ

بهش گفتم امروز باد تنـــــدی اومد و در رو محکــــم کوبید .

از جا پریدم فکر کردم سرزده بهم سر زدی .

از جا پریدم فکر کردم چه خوبه کلیدا رو هنوز داریشون .

از جا پریدم فکر کردم چایی تازه دم با بهار نارنج چقدر بچسبه به جفتمون .

از جا پریدم ؛ ولی هیچی نبود ، هیچکی نبود .

فقط بــــــاد بود که داشت نیومده می رفت ...

بهش گفتم . همه چی رو ، دونه به دونه ، 

واو به واوش رو ریختم روی دایره ی میز تکنفره جلوش .

اما اون فقط به بخار روی فنجون قهوش نگاه میکرد و گفت :

اگه بخـــــار رنگ داشت ، حتماً ناخن هام رو لاک رنگ بخار میزدم .

قشنگ میشه نه ؟

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۰۵
aroosak mb

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی