عروسک چوبی

به شانه ام زدی
که تنهایی ام را تکانده باشی !
به چه دل خوش کرده ای ؟!
تکـــــاندن برف
از شانه های آدم برفی ؟!!

آخرین مطالب

حس ِ امروز

يكشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۵۵ ب.ظ

لازم نیست حتمآً آدم احساس بدبختی کند؛ گاهی میشود کاملا بی‌دلیل،

دلت به هر بهانه‌ای نازک شود ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۴
aroosak mb

نظرات  (۴)

سلام دوست خووووبم
وبت واسم خیلی جالب بود
مطالبت ک اووف عالی
منم یوب زدم تازه
اگه سر بزنی ممنونت میشم نظرم ک اصن یادت نره
دوست داشتی منو بزار تو پیوندات با اسم شکلات تلخ
بیا و بگو من بزارمت تو پیوندام مرسییییییییییییییییییییییییییییییی
رضا صادقی یه ترانه خونده بود قدیما
ولی به تازگی به مزاقم خوش اومده

نقطه سر خط ...

این ترانه و یه جاده بدون چراغ اونم نیمه های شب و اوج تنهایی

دلیل خوبی بود واسه نازک شدن دل صابمردم
یه دنیا فریادم رو سر بیابونها و جاده های بی انتها میزنم
پاسخ:
با سی و دو حرف دلگیر ...
مختصر مفید و ساده ...
    راه میروم و شهر زیر پاهایم تمام میشود !
    تو … هیچ کجا نیستی…
پاسخ:
ای جان ....
مرسی دوستم :)
حال دنیا را چو پرسیدم، من از فرزانه ای گفت یا باد است، یا خواب است یا افسانه ای گفتم آنها را چه می گویی، که دل بر او نهند گفت یا مستند، یا کورند، یا دیوانه ای گفتم از احوال عمرم گو که بازم، عمر چیست ؟ گفت یا برق است یا شمع است یا پروانه ای
پاسخ:
من کما فی السابق اسیر نگارشتم دختری ;-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی